:D

helvete!  Har aldrig någonsin varit så dålig som jag var på fotbollen idag, efter denna träningen så känner jag för att sluta! Jag hade inte mitt knäskydd idag för glömde det hemma så vågade inte gå på, skjuta eller passa ! Jag ä inte den som skriker Fitta rakt ut haha men idag sa jag det ena och det andra.. galen blir jag!

 
Nu ska jag hämta upp tvätten och sen så ska jag se om jag hittar den 2 m breda madrassen ;) så man kan leva som en kung i helgen ;)
Sen kör vi till Ängelholm.. men Oskar kska fan inte med om inte jag kör..

Ha det gött.. det ska inte jag ha..

Kommentarer
Postat av: Lina

Det gick väl bra för dig?! Det gick sämre för mig, och det har gått dåligt de senaste månaderna för mig också :/. Så tråkigt när det är så. Man blir helt opepp!

2009-07-30 @ 23:09:22
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0