Boy I want to make you sweat!

  Hola sexy.

Jobbig morgon alltså.. vaknade av att emma sprang in och sa hej då till mig kl 06 på morgonen .. sen när jag väl somnat om kommer mamma och pappa.. sen när jag somnat om igen då kommer Emma in igen för att berätta att hon ska åka på semester.. som om jag inte visste.. somnade omoch fick sova någon timme.. men då ringer paps och säger att hans personsökare från brandkåren piper 09.00 och att jag måste stänga av den.. så jag gick upp och la mig på mamma och pappas rum. Jag vaknade senare av att det pep, och sen började kattjävlen skrika om att den ville in så fick gå upp. Sofia ringde och väckte mig kl 10.. Gick och la mig ja då ringer min "farfar" och ville att jag skulle följa med han och shoppa lite till farmor. Så jag gick upp , körde och hämtade Sofia och mötte sen upp honom utanför Maxi så handlade vi lite sen hem och nu sitter jag här. Måste in i duschen för sen ska jag köra till söte Svante i helsingborg och så sa jag vara med henne lite idag <3 :)

Ikväll ska jag hämta sofia på träningen och sen ska jag själv träna lite :)

Hörs under dagen,

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0