Alla är vi guds barn,



Alltså är min lillasyster söt, eller är hon söt? Hon har tagit avstånd från mig helt nu när jag är sjuk för hon vill inte bli smittad, men så kom hon till mig innan på mitt rum och frågade när jag skulle bli frisk igen så hon kunde få kela med mig, haha så söt!

Sen så ringde mormor , så frågade mormor henne om hon lekt med rasmus och Linus idag , men då sa emma, Nej för dom vill inte leka med mig längre , Rasmus har gjort slut med mig! :) Stackars Emmsi,



Emma har gått på ett kristet dagis( mm , jag vet, cp) så egentligen skulle jag varit i kyrkan varje söndag , men jag kan väl helt ärligt säga att jag inte varit jätte för valet av dagis.. men sen och andra sidan jag själv gick på kyrkans barntimmar när jag var liten och huvudsaken är väl att man har dagisplats, Emma är inte helt hjärntvättad, men de flesta sångerna hon kan är Michael Jacksons eller låtar med jesus i ! :)

När hon slutade dagis så fick hon ett kort där det stod "lycka till emma i framtiden , och må gud hålla dig i sin hand" haha gulligt !

Kommentarer
Postat av: Lina

Aww, Emma är så söt hon! Prästen Patrik i bakgrunden. Honom har jag inte sett sen konfirmationen.

2009-07-17 @ 12:23:29
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0