AAAAAAah

Ibland hade jag kunnat slå sönder min syster ! Världens största spindel inne på mitt rum igår kväll så jag sprang ut där ifrån och nu hittar jag inte det äckliga djuret så kommer inte kunnat sova på mitt rum mer.. men i alla fall gick och la mig på min systers rum för hon var ändå inte hemma.. Så hör jag konstiga ljud jag bara vafan är detta,  så gick upp skulle flytta på strykjärnet som stod framför fönstret, och AJ, den idioten hade haft det på i flera timmar så brände ju fingrarna rejält, gjorde riktigt jävla ont hela natten.. och det värsta är att den idioten ljuger mig rakt upp i ansiktet , " Jag har inte använt strukjärnet ikväll, jag drog i alla fall ut sladden" varför drar man ut sladden om man inte använt det ? Blondin alltså!

Så jävla sur fortfarande för sov inte mycket i natt så pallar inte skriva här heller.  Fridens liljor !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0