Siiiiick

Fy fan vad dåligt jag mår, har feber , huvudvärk och mår jätteilla:(!
   Vaknade vid elva, somnade om till halv två , då kände jag att jag höll på att bli sjuk och tänkte att lite frisk luft kanske skulle hjälpa , och jag det jävla trögot klär på mig varmt och ger mig ut, och som vanligt kan jag inte bara gå en runda utan jag måste springa också , så det slutade med en joggingrunda, sen inom affären och köpa vindruvor, skulle till doktorn vid fyra men nej då hade jag slocknat helt och nu är febern ett faktum!
   Jävla skit tänker inte vara sjuk dessa sista dagarna!

Ska snart ta bilen ner till Lottas och köpa proviva,redbull och druvsocker allt för att bli piggare , är ju snart skolstart och jag känner att jag ska vara fit for fight tills Måndag så jag klarar av ett halvår till , känns som en evighet!

Min bästa vän har ju inte berättat att hon har en blogg den TOMTEN så ja , tycker att ni ska gå in där och läsa lite :) Blegis.blogg.se! Fin reklam:)




vem av er är det jag saknar egentligen ? :(


Kommentarer
Postat av: alexsandra

hehe men nu vet ni :D de e bara för jag inte har varit så seriös.. skriver ju inte så ofta men ska försöka bättra mig ;) tack för reklamen min nisse hehe <3

2009-01-07 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0