Lördagen den 17 Januari

Nu är jag hemma ifrån min moster , var där vid fyra tiden,  kollade hockeyn som itne slutade bra för rögle, förlust med 6-2 orkar snart inte se deras borta matcher. Kvalserien är inte långt borta nu. 
   Efter hockeyn skulle vi alla käka, moster, Jan, Jonas o Filip, jag , mamma , pappa o Emmsi.. blev potatisgratäng med kassler,  känns inte bra att jag inte har någon aptit till någonting, folk börjar ju tro att jag är jätteäcklad. Sen var det massa hetsiga diskussioner om dödsstraff plus att jag fick lite mer info om hallandsåsmordet som jag är så intresserad av, sjukt ont i magne får jag när jag tänker på den ena dömda killen , känner så stark empati för honom samtidigt som han förtjänar fängelse , men ja , 5 år sen IDAG iallafall , så man kan ju skänka en liten minut åt de drabbade tjejerna.. 

   Nu kollar jag på P3 galan , go musik faktiskt.. och snart kommer Maddelito och hämtar sitt guitarhero.. ¨Lyssna på de två låtarna jag laddat upp , jag har verkligen börjat uppskatta den sortens musik, en liten tjej med annorludna stil som klinkar på ett piano med lite halvskum låttext,  Miss Li = Alla hennes låtar är bra, favoriter är ju helt klart Oh Boy och Ba ba ba! Kate Nash = Mouthwash , underbar  , kan inte säga mer,

 Jag har även blivit ett litet fan till The Killers, tack vare Jonte, Särskilt Human är bra!



Men som sagt lyssna på låtarna minst 10 ggr o njut,,

Kärlek!!!


Kate Nash- Mouthwash


Miss Li - Ba Ba Ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0