träningsvärk

ååh vad dagen varit lång idag, längtat efter fotbollsträningen hela veckan , och särskilt denna träningen för det var en jobbig och as kul! Körde cireklträning igen och denna gången jobbade jag och Lina i par :) Gick bra!  När man börjar bli trött å väntar på att minuten gått så är dte perfekt att sjunga "En elefant balanserade" för dte får en att fokusera på vilken elefant det är som kommer härnäst, fjärde , femte eller kanske sjätte..? SÅ det gick fin fint på sitta i 90 grader övningen :)!   Men eftersom mitt knä inte kan göra ankgång så fick jag göra utfall istället HELA tiden på den ena övningen och där blev verkligen benen spaghetti jag kan inte gå nu benen skakar...  imorgon bitti kommer jag itne kunna ta mig ur sängen , plus att jag ska till väla och köpa Alexs present.. 
   Alexsandra fyller ju 19 år imorgon ;) skriver ett inlägg då med, så all fokus kommer påå henne och inte min träningsvärk ;)! Nickepickepäron fyller också år :) Och Pelle o Marie, 19. o Emil fyller 18 :D :D !  Blir 18 års fest på Fredag men jag pallar inte ;P haha ledsen Emil, blir nyktert för mig särskilt med tanke på ditt umgänge så gäller det att vara helt klar i huvudet annars vet man inte var man är indragen, kanske på ett dagis Jannica ?;P



Men ja sov gott folket.. jag ska duscha !

Kommentarer
Postat av: Jannica

hahahahah xD va fan sarah ska du vara nykter :P

2009-01-26 @ 09:24:05
Postat av: Lina

Träningspartner ;) Längtar tills söndag :D

2009-01-28 @ 23:48:32
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0