Three floors down




Dagens låtval: Three Floors down,  med Kim från Tvprogrammet Made in Sweden :)  skön låt tycker jag :)

Imorgon blir det skola som vanligt, funderar på att hoppa över matten men ändå inte.. får se.. sen är dte religioredovisning, jag ska redovisa om MAO, nicht gut kan jag säga er.. trodde att det skulle vara lätt att hitta fakta men eftersom man inte får använda Wikipedia så var dte lite svårare än jag trodde. Men sen o andra sidan så tar jag faktan från wikipedia ändå :)
  Efter skolan så ska jag gymma igen , och den här gången så ska jag vara så duktig ochj springa dit, det är ändå 4 km , så det blir en rejäl runda dit och hem :) Sen blir det utgång, eller först 18 årspartaj hos Lendren , utanför HBG! host. haha ... sen in till stan , Ängelholm då alltså och träffa de andra galna människorna i ens bekantskapskrets:)



Vill inte säga för mycket, men kan ha fått ett jobb till sommaren ;) men vill inte ha för höga förhoppningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0