Skola

Sitter här i skolan och har historia, eller vi har inte någon lärare så vi hade kunnat hoppa över det med , men har redovisning imorgon och det känns som att jag och Alexs har lite att göra!  Nu blir det bra iallafall, har fixat en liten powerpoint presentation. Hon sitter bredvid och skriver för fullt men jag är klar och väntar på att hon ska skriva in sin del i presentationen. 
   Efter den här lektionen så har vi retorik, hade en uppgift där vi skulle sälja in en person i ett företag , idrottsförening osv. gubben jag fick ser riktigt hemsk ut så vet itne hur jag ska lyckas sälja in honom i ett företag. Men retorik är ganska kul , man lär sig verkligen att prata inför folk och man känner sig mer säker i sig själv. Efter retoriken har jag min sista lektion för dagen, lagbollspel.. Hans har inte sagt vad vi ska göra men antar att det blir något riktigt tråkigt.. typ rugby kanske.. får hoppas att man hamnar i samma lag som rudi isåfall annars får jag boka in en knäoperation till.

Nu är vi inne i mitten av veckan iallafall och det känns oerhört skönt. På lördag blir det kanske fest men jag dricker väl inte som vanligt, ;) har blivit lite av en nykterist faktiskt och det känns bra..:) man kan ha kul utan alkohol. Inte Teddi kanske ;P haha ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0