ni får mig att kräka!

kan börja med att be om ursäkt till Nora..:)  vet inte riktigt vem du är men kul att du hittat min blogg, och kul att du vågar kommentera:) tjejen på bilden , från inlägget "..." det är jag , kanske jag skulle skriva med tanke på att det är många utomstående som läser,  men ja det är jag och nu är jag inte alls stolt över mig själv :)  Men tack för komplimangen , och tack detsamma din blogg är också bra :)


Nu till något mer negativt!
- Vad är ni för några jävla människor som mår bra av att trycka ner andra? spara era dumma jävla kommentarer , håll inne på ert retfulla skratt och ta en tankeställare och rannsaka er själv aoch se om ni i grund och botten är så jävla perfekta själva?  Att ni får mig att må dåligt det är en sak , för ni har fått mig att bli en starkare människa och kan ta en massa skit på ett helt annat sätt ,  men när ni trycker ner en person som betyder mest i hela världen för mig då orkar jag verkligen inte, då är jaglika sårbar! snälla tänk er för :(



Nu ska jag snart till min farmor och vara ett bra barnbarn och städa deras hus sen ska jag träna/match :) as kul <3 

Kommentarer
Postat av: alexsandra

jag börjar nästan gråta igen!! hur mkt tror folk man klarar igen? vi e fan inte några jävla maskiner som tar emot all skit!!! tack baby för att du finns för miig <3

2009-01-22 @ 18:00:52
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0