mitt 100:e inlägg.

Åh vad skönt det var med träning, det började med att jag satt o grubblade över att ingen ville med ut på en runda, men sen så loggade Jannica in på msn och jag såg att dte var fotbollsträning , salamis hade det , så jag tjatade med henne och stack ner till träningen. Vi hade cirkelträning som innebär att man jobbar två och två på olika stationer, grymt jobbigt, ! Man körde 45 sek, vila, sen 45 ske igen på samma station. Min och Jannicas runda såg ut så här :

1. Sit-ups
2. Rygglyft från plint, väldigt jobbigt.
3. step-up på träbänk, nog jobbigast haha, benen helt slut av att köra 90 sek! , fast vi fick ändå beröm för vårt höga tempo :)
4. Armhävningar, jag körde plankan där andra rundan,
5. Löpning, framlänges och baklänges
6. Högaknän på tjockmatta
7. Nickar och volleypass
8. Sitta 90 grader mot en vägg.

sen körde vi samma runda en gång till , alla var duktigt trötta sen, och man hittade en del oupptäckta muskler.
Efter cirkelträningen så blev det fotboll:) och jag tycker det är såååå kul med innefotboll alltså, helt sjukt roligare än ute ;) haha , 


Läste  precis Alexsandras inlägg (Blegis.blogg.se) , och kan säga att jag också saknar att sova på armen, att vakna upp med någon som man faktiskt tycker om... jävla skit alltså!


nu har jag precis skrivit mitt 100:e inlägg, och för att fira detta så ska jag ha en liten tävling ;) haha ,  den som skriver den finaste kommentaren om mig till mig, vinner  ... daaaadaaaa... trummvirvel,  Priset är att man får äran att ge mig massage på diverseställen i 16 min ;)
 ELLER , detta gäller främst Alexsandra , haha , om duuu verkligen klämmer i så har du chans att vinna 10 min kli på en lektion;) haha


Pussar var ni vill allt folk;) nu är det duschen som gäller, och längeeeeeeeeeeeeeeeeeee ska jag duscha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha du gumman jag vill gärna höra de där imon om armen men antar att de handlar om J. Så bra som jag känner dig hihi o säger som alltid du e den bästa jag har utan dig i skolan o fritiden hade jag inte varit nåt så du vet. Occch du e nog den om man inte tänker på ville, som känner mig bäst!! :D E så super duper glad över att vi e vänner o hoppas att de fortsätter så.. för jag ska fan vara tärna på ditt bröllop. Äslkar dig så mkt gumman <3

2009-01-18 @ 20:59:57
Postat av: Jannica

skit bra att du tjatade för det va sjukt skönt att träna :) jätte kul att du va med på träningen :D fortsätt med det! om du inte redan tränat en gång innan på dagen ;P haha

2009-01-18 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0