lista

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. är du singel? yesbox
2. är du lycklig? - Ich weiss nicht
3. är du uttråkad? Nu ja!.
4. är du ledsen? Nej
5. är du italienare? Nej
6. är du cooling?Klart jag är! haha
7. är du från irland? aaaaaah Irland <3 , nej det är jag inte, men hade velat vara!
8. är dina föräldrar fortfarande gifta? Har aldrig varit, men ska tror jag?

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Har inte upplevt det hittils, men jag tror nog lite, att det kan hända!
2. har du någon gång blivit sårad? Ja dte har jag , precis som 99,9% hade svarat!
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Yes
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jaoo
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nupp
6. har du haft en hemlig beundrare? Hahaha, ja Scrabbe , ( ni från skolan vet vem)
7. är du kär? Har aldrig varit riktigt kär.
8. vill du gifta dig när du blir stor? Ofc

10 TVÅ ALTERNATIV
2. hår eller ögon
3. katter eller hundar
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar
5. tv eller internet
6. coca-cola eller pepsi
7. Fest eller romantisk hemmakväll ( Hade svarat fest för ett par månader sen , men är trött på det)
8. pengar eller lycka
9. dag eller natt
10. msn eller mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha ja , och från dagis med:P
2. brutit ett ben? Har brutit många ben.
3. gjort nåt du ångrar? mycket
4. hoppat bungee jump? Nej och lär nog aldrig ske, förlåt oskar.
5. ljugit för någon du tycker om? japp
6. ätit en hel tårta? Tårta är räligt.
7. gjort bort dig offentligt? Det har alla
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja , förnekar inte att jag inte varit inne ¨på de banorna senast igår.
9. gråtit när ett husdjur dog? Usch ja, R.I.P Molly, den värsta dagen i mitt liv hittils.
10. velat försvinna? Japp

8 SENAST
1. telefonsamtalet du gjorde? Min syster
2. telefonsamtalet du fick? Filly
3. personen du var med? Fia
4. roligaste grejen som hänt? kommer inte ihåg
5. personen du smsade? Filly
6. du kommenterade? Mein Schwester
7. du tillbringade natten med? Min syster haha ,
8. du kramade? André igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0