last saturday before school

Ååh jag hatar verkligen att vara sjuk, feber är jobbigt , men är glad att det inte är influensan eller något!! I Tisdags när vi spelade innebandy så var där ritigt kallt och eter det har jag varit stenförkyld , detsamma med Fia och hon har legat hemma tre dagar i feber så igår smittade hon förmodligen mig så nu har jag fått hennes:( men jaa , haha Fia är v'ärd allt!
Igår kollade jag och Fia först innebandy , H4 loosade, men tro det eller ej, äckelljunga var bra ! Efter det körde vi till Lina och slappade där , sen hem! Idag har jag ju bara legat hemma och haft ångest inför skolstarten, vill inte börja , hatar skolan fast nu är det iofs den roligaste terminen kvar!! Lovet har varit bra, riktigt bra, :) Träffat Fia en massa <3<3 ,träfat Tina o Alexs <3 , festat lite, börjat detnya ¨året t-t-t-t-t-t-t-t-oppen(kommer du ihåg Maria,?;) )  osv,  


Nu ska jag kolla Tv .. hörs!

Kommentarer
Postat av: Jojo

åh, krya på dig gumman<3

2009-01-12 @ 00:19:32
URL: http://johannagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0