Lagledare/tränare igen..:)

Sarah´s nästa tuffa uppgift här i livet blir att ta sig an FBC Engelholms F14 lag, jag kommer alltså konkurrera med Tina ;)?  Vad jag förstått så behöver de en ledare som ska lära dom diciplin och om jag är den rätte för det, de vet jag inte!  Men taktik ska jag väl kunna banka in iallafall , tragiskt att de blivit 14 år gamla, snart ska vissa debutera i damlaget men de vet inte vad en back gör och vad en forward gör,! Aj aj aj..  Men de ska bli kul tror jag, får nog ett större ansvar nu än vad jag haft med de andra lagen innan , nu kan man inte missa träningar ! Någon som är sugen på att hjälpa till vid sidan om , så säg till snälla ..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du väljer helt sj vännen. Men det finns så mkt möjligheter med foreverjobbet. Puss o kram sess snart hoppas jag

2009-01-21 @ 08:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0