Kolla straffen!

Skolan idag helt okej , hade en redovisning på svenska C och jag redovisade om Hayley som jag har som projektarbete, hon lider av sjukdomen Progeria som gör att man åldras 10 ggr fortare än normalt, och nu är hon 13 år gammal men hennes kropp är över 80 år gammal!
   Redovisningen gick bra, men jag var lika nervös som vanligt, hatar verkligen redovisningar, inte alls kul! Imorgon fyller Linis 20 , grattis till henne <3 , det firas med fördrink hos henne , sen restaurang City och sen förfest hos henne och slutligen stan. Blir en lugn kväll för mig och förmodligen för Fia med tror jag..
Lördagen är oklar, har vissa planer på hyllan får se hur vi gör med dem.

Nu har min bebis Alexsandra lärt mig hur man lägger in youtube klipp och här kommer en sjukt grym innebandystraff , lätt en av de snyggaste jag sett :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0