Januari

Jag har precis bestämt mig för att jag ska vägra att vara sjuk! , Blir dock inte innebandyträning imorgon kväll som jag sett framemot , vill inte ha halsfluss igen , men ska nog ner dit o säga hej och visa att jag överlevt julen :) Jag har satt kl på 06.00, så 07.00 imorgon ska jag ut och ta en promenad, allt för att komma in i dygnsrytmen igen innan skolan börjar!
   Hur ska jag kunna sova i natt? jag har liksom sovit en massa idag och det känns som att jag kommer vara vaken ett bra tag till , inte bra alls! får sätta på en sjukt tråkig film och somna till den! På Fredag morgon ska jag till frissan och se om jag kan göra något åt mitt hår, ska nog behålla längden men utväxten ska bort iallafall, kanske ska vara mörk ett tag till och sen bli sommarljus igen , och på tal om sommar så får jag nog slänga mig i solariumet några gånger till annars blir det pinsamt!
   Helgen är inte planerad överhuvudtaget , jag är sugen på att träffa folk , men är verkligen inte sugen på att festa! Tycker inte det är kul längre, kanske borde ta sig in till Helsingborg en runda eller kanske Danmark till och med för lite variation :) de gånger som vi åkt över till Danmark med klassen har varit sjukt roliga , men eftersom vi inte är så tighta längre så låter en Danmarkskväll med nytt folk sjukt taggande :) eller vad säger ni? 
 den 16 fyller Lina 20 år , helt sjuuuuuuukt , redan nästa fredag , helt sanslöst! Ska först på en fördrink hos henne , sen blir det käk på restaurang City ( haha , minnen Alexs), sen förfest hos Lina och sen stan :) Måndagen den 26 fyller Älsklings Alexs 19 , inte lika rolig ålder men de är ändå ett år närmre 20 :) Nicke fyller också år då förresten! Sen 'är det ganska lugnt , men den 22 Februari (blandar alltid ihop det med 21 Feb ) fyller Tina 18 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ännu roligare , men med tanke på att hon har en massa matcher så kan man inte dra ut med henne på ett par helger ! :/ plus att hon åker buss på sin födelsedag! Rätta mig Tina om jag har fel ,med datum o allt! haha !  Men  ja, många viktiga födelsedagar detta året , Catrin , Maria , Emelie, Ulrika, Issa o en massa andra fyller ju 20!  men 12 Juni , skriv ner det allihopa, 155 dagar , STUDENTEN!!!!!!! Alla läsare är välkomna , kommer bli en helt galen dag/kväll!



Godnatt!


Kärlek! ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0