If you want to be my boy..

skrev inga inlägg igår så här kommer ett :) ,  Igår var det skola som vanligt, en av de "jobbiga" dagarna eftersom vi har typ 4 lektioner;) som vanligt var väl retoriken och lagbollspelen det man gillade mest. På retoriken skulle vi läsa upp en saga och leka med tonläget, haha , och jag och Alexsandra ska nog inte satsa på ett arbete som programledare i Lattjolajban, men såna uppgifter är roliga ändå f´ölr alla kommer göra dte så man behöver inte vara rädd för att skämmas.. Och i dne här gruppen RESPEKTERAR man varandra tillskilland från en annan grupp vars mål är att sabba andras betyg och redovisningar.
   Efter Retoriken hade jag lagbollspel och innebandy stod på schemat, as kul:) men att ha Rudi i motståndar laget är itne för kul, först får jag en boll på smalbenet och ni som känner till Rudi kan nog förstå hur hårt det var.. jag sa till erik att ett sånt skott till och jag dör, precis då skjuter rudi mig engång till rakt under knäskålen och jag viker mig av smärta hah , kunde itne hålla tillbaka skriket, så jag skrek så det ekade i hela rönnehallen , haha .. och ja som pricken över i:et så springer han ner mig direkt efter det , haha jag vägrade flytta på mig så han valde att köra över mig istället.. det gjorde ganska ont men ändå skrattade man :) haha ..
Slutade 17-00 gjorde vid mig, drog till Pelle i gamla klassen där Jannica, Simon , Erik och Asse också var .. var faktiskt kul särskilt bilresan in. Väl framme i stan så var det dött.. men jag och pelle stack och träffade Nicke o Teddi , mina pojkar:P på saloon, hade ganska kul.. särskilt när Teddi gick från pojke till hundvalp ;)haha satsa på henne Teddi ;)
 Kom hem , vaknade imorse fullt med blåmärken , bitmärken och ont i hela kroppen,  haha vafan har hänt i natt egentligen? , Jag vet att jag ramlade av sängen ..:P
 men full var jag itne igår , trodde jag skulle bli det men blev barfa lite lite snurrig , lagom liksom:)

Idag har jag tränat f14 för första gången , finns mycket att jobba med där men idag lyckades jag faktiskt få dom att kommunicera lite bättre på planen , och nästa gång blir det en kvarts genomgång av dubblingar och försvar :) Sen ska det nog gå :)

Ikväll ska jag kanske på Bio med Frida och Alexs, men har itne hört så mycket men Alexs slutar väl snart jobba :) Efter bion ska jag nog vara taxi bara , eller göra något annat :) Tr'äffa folk iallafall..

Hörs säkert något mer.. Håll tummarna för Rögle idag :)



Have it ;)

Kärlek! / Sarah


Kommentarer
Postat av: T

Hahaha hundvalp, det låter bra ;)

Tror det var jag som bet dig på armen faktiskt :D

2009-01-25 @ 13:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0