Galet

AAAAAAAAH galen kväll igår , haha men sjukt rolig.. jag dör nästan av skratt när jag tänker tillbaka på vissa delar..!  vällen började med att jag, Jannica och Louise tog bussen till Hasslarp ( mm jag vet , :S)  och där var lite folk man kände igen och så , drack med förstånd tycker jag , haha nej det gjorde jag inte! Blev lite halv snurrigt, sen vid halv elva tog vi bussen in till stan , där mötte jag upp Lina och Tyrling,  vi gick vidare till topspin där jag som vanligt kämpar med att få ner en cider..:P  När jag väl nästan druckit upp så lämnar Lina in flaskorna, och vi går och lämnar tyrling på bussen, när vi kommer tillbaka till topspin så går jag frma till Lenny och hämtar flaskorna, mm vad tror ni händer, jo han säger - Jag råkade hälla ut de lilla som var kvar så ni får två helt nya istället.. ! JAG BARA AAAAAAAAH NEJ !  haha men träffade Jojjo och Memmi sen så de fick dom, :P 
   Jag och Lina begav oss ner till Stan, eller Andreas körde oss,  inne på tres mötte vi JOSSE , nog en av de roligaste människorna i världshistorien och hennes vurpa med Tina var ändå bäst haha .. Thilda var också där , en av de bästa människorna i världen , vi hade riktigt riktigt roligt.. Och som vanligt får jag aldrig sluta dricka , för helt plötsligt kom det fram två cider poch en öl som jag var tvungen och dricka för att inte vara otrevlig.  När klockan var mycket så gick vi till telegrafen och lånade toaletterna sen skulle vi hem till Thilda och Josse, men vi pallade inte, jag följde Lina hem sen var det meningen att jag skulle få sällskap i stan tills pappa kom men det slutade ju mindre bra med det :/ blev lite halv irriterat men ett lååååååångt telefonsamtal till typ fem löste det;P

Sovit väldigt väldigt lite, och vid elva tiden så avr det dags att träna F14 som har match imorgon , som tur var innebar dte mycvket mycket mycket taktik och skott, så jag behäövde itne göra så mycket.. när tr'ningen var slut så kommer thilda och josse ner till hallen för de skulle träna småbarnen i fotboll haha , och alla tre suckar äver att vi var tvungnma att coacha idag haha .. och vi alla hade ont på olika ställen av kroppen.. jag har ont i knäna eftersom Simon det jävla puckot kastade mig mellan sätena i bussen haha , och Thilda hade ont i armen :S haha så hon kunde inte växla när hon körde bil, och Josse hade ont efter hennes vurpa med Tina.. helt galen kväll alltså !

Ikväll ska jag bara köra.. första rundan blir att hämta röglefolket, sen ska jag h'mta Lina och vara med henne och Tyrling tror jag , :)  Får se var kvällen slutar :) vet var jag vill att den ska göra det iallafall ;)


Hör av er iallafall , om det är något !  Säkert en massa massa stavfel i detta inlägget men jag pallar inte tänka på vilka tangenter jag tryckerpå , så fick bli ett stressigt inlägg ;D


Ha det fint ! Pusssssisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0