Freak..

Precis hemma :D as gooooo träning igen, man mår så bra i kroppen efteråt och en massa situps, ska bli lika stark i kroppen som jag var innan :) och är på god väg..:)
Gick väldigt VÄLDIGT bra idag tycker jag , hel nöjd.. haha fast var kanske bara jag själv som, tyckte det ;)

Imorgon blir det skola som vanligt, sen lagbollspel sista timmen , så får man lite träning där med..:) alltid lika spännande och se vad det är Hans hittar på! , Kan ju säga att så länge det inte är Volleyboll, basket och rugby så är jag nöjd ;) haha .. Basket suger jag liksom sjukt mycket på! Volleyboll kan gå om jag använder fötterna ;) och rugby blir jag alltid skadad i ;P






Lägger in en partylåt här nu ;) uppskattas nog mest av tjejer ;)! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0