:)

`var på "möte" idag kvart i elva , och det var ganska tungt med tanke på att jag var hemma tre i natt :/ !  Sen var det psykologi men missade mer än halva lektionen och sen var det retorik, ganska kul lektion idag med..:)  Svenskaläxan går itne framåt alltså :/ ska skriva en text plus ha högläsning,  vet inte vilken b0ok jag ska ta plus att jag inte får ihoåp så mycket att skriva om.

Dagen igår var helt okej, synd o klaga ;) hade fotbollsträning på kvällen , sjuk tränignsvärk men den sprang jag bort,  och sen var det film, Twilight.. sjutk bra se den ;) fast den var bra nu i efterhand när man tänkt efter ;) haha.. trevlig kväll iaf :)

Idag var jag och min syster på familia hur länge som helt, hittade en del men står fortfarande och grubblar över en skinnjacka, vet itne om jag vill ha den eller inte..

Ha dte fint alla :) !


favoritcitatet denna veckan, Alexs pappa !

Måns- tjena, allt bra?
Jag- Jaddå, själv med ?
Måns.- Ja synd o klaga, du är väl ändå inte doktor ?:P

fast ja dety äör ju min humor , ;P


Kommentarer
Postat av: alexsandra

va sa pappa så? hahaha

2009-01-28 @ 22:00:36
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0