Do you have the time to listen to me while?

Idag var jag inne i min Mando Diao fas igen ,  innan avgudade jag detta rockband och jag älskar deras koncerter , de är liksom bättre och bättre för varje gång , och nu har jag diggat igenom youtube till deras låtar och en särskild favorit är så klart God knows, !!!  Man blir så glad av den :)  Andra låtar man blir glad av är de som man kan sjunga med till ..:) haha greenday- basketcase är en av dom :D och HUMAN av the killers.:D meee likeee...



Från en passion till en annan , OC och One Tree Hill.. man tröttnar ju aldrig, och ögat mår ju bra av de underbara skådespelarna i serien ,  sjukt snygga allihopa.. eftersom USA ligger före oss med One tree hill så kan jag itne vänta med att se avsnitten på youtube.. älskar verkligen det !



Idga började jag 11.40, hade mormors lilla bil;D haha , sen direkt efter skolan så åkte vi till ON OFF och lämnade in min mp3, och jag får en helt ny :D :D :D  min 4 GB hade utgått så får 8 GB istället ;) haha .. dubbelt så mkt och jag som knappt kunde fylla den andra , nu får jag fylla ut med One tree hill istället ;) haha ..  NU ska jag läsa lite på min psykologiläxa:)



Förresen , det löjliga bråket mellan Blondinbella, Katrin Zytomierska ( förr schulman) & Carolina Gynning får mig att spy alltså.. gå in och läs på deras bloggar sen tror jag nog vi delar samma åsikt om vem som har rätt i diskussionen , BLONDINBELLA helt klart, hon är 18 , å de andra närmar sig 30 , Katrin är till och med över, men de är så jävla mycket omognare, har alltid tyckt om Gynning men hon har helt fel när hon uppmanar till självsvält.

Kommentarer
Postat av: Sof

Samtidigt så säger blondinbella emot sig själv hela tiden genom att berätta i ett inlägg idag att hon har bantat och sedan i tidigare inlägg att t.ex man kan äta vad man vill under julen sedan svälta sig i 5 dagar.

Blondinbella är inte bättre än någon annan människa i viktfrågan och det var onödigt av henne att dra in C&K's namn i diskussionen samtidigt som det var onödigt av Katrin att skriva så om blondinbella.

Gynning är den som skött detta snyggast, INTE blondinbella eller katrin.

2009-01-22 @ 00:26:21
URL: http://sofiahugosdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0