Alla vi som älskar Rögle..

Hade sjukt bra sittplats på ishockeyn idag , såg allting och ett härligt tryck var där , :) Jag var ganska sliten idag men tänkte att eftersom jag ändå har sittplats så kan jag likagärna gå dit , och jag kan ju säga att Mattias Sjögren är den enda anledningen till att jag verkligen sitter och stenkollar på hockeyn när han är ute.. han fick en massa chanser hela tiden och jag tänkte att hem går jag itne förrens han gör mål, i sista perioden stod det 2-2 , och det såg ut att bli förlängning. med 30 sek kvar av matchen så avgörs den av ingen mindre än M.Sjögren!!!! Så snygg och såååååå sjukt bra..  matchtröja , tryckt med hans namn .. Jaddå ! haha ..

Efter hockeyn så var det bio med min älsklings Tina, :) såg "vi hade iallafall tur med vädret" och den var bra.. :) fick sig en del skratt.. efter det så hämtade vi upp Jocke , sen åkte vi hem till Tina och spelade Guitarhero.. kul kul :) Nu är ja hemma , kollar på SATC ... meeeee likeeeey .. kolla in den nya serien , lipstick jungle som börjar på trean den 12 Januari , samma regissör som till SATC filmerna ..:) den kommer säkert vara bra!

Imorgon blir det slappe och häng med Alexsandra? eller .. ? Vi ska kanske åka skridskor , sen myspys..



V¨r låt var det första som jag hörde när jag startade bilsteron idag , kul? nej!







Saknar våra nattligasamtal!


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0