<3







Grattis kära kära Alexsandra.. :) Ni som följer min bilddagbok, Facebook och ja bloggen märker att jag försöker skriva grattis till henne överallt ;)  haha .. först dessutom..  Hon är verkligen min bästa bästa vän , :) Och vi har knappt varit vänner i 2 år och ändå är hon den som vet lite mer om mig än många andra.. Hon är en person som man alltid kan ringa till, en person som man kan berätta allt för, en person man kan göra en massa saker med, en person som är rolig att festa med, en person som är bäst på att vara sig själv och hon är en person som förtjänar att bli kallad en bästa vän.
   Hon har jävligt konstig humor men jag gillar den , och hennes skratt smittar alltid av sig. Ett av de bästa minnena jag har med henne var nog när vi skulle hem till Viktor i Halmstad och vi körde rakt upp på en refug mitt i vägen och det kändes som om bilen körde på sidan.. och ja det låter såklart inte kul här men kan lova er att vi skrattade som fan.. Och en annan kväll när vi kollade film och så hemma hos henne så busringde vi en massa och det gick verkligen hem hos alla.. haha tillexempel norska Emil som vi lurade Filly med och när vi ringde och låtsades vara pizzabagare till Behar , de var verkligen klockrent..

Alexsandra - Du har glömt att hämta din kebab.. du måste hämta den..
Behar- Men vafan jag hämtade den precis ju..

helt sjukt att vi lyckades ringa en som faktiskt beställt kebab ;P haha ..

Jag brukar inte kunna umgås med någon flera dagar i sträck utan att tröttna, men vi kunde endå bo tillsammans hemma hos min mormor, hade lika kul varje dag , och i berlin hade vi det sjukt bra i vårt rum helt ensamma på 5 våningen medan de andra i klassen hamnade på första haha .. en sånn resa vill man bara göra om.. men vem vet, sista minuten i sommar kanske :)

Hon har fått lägenhet och jag står i kö på samma fastighetsbolag så kanske blir vi grannar också , hade varit t-t-t-t-oppen :)


Ååååh känns som om jag känt henne i all världens evighet och det känns verkligen som om vi kommer känna varandra hela hela livet var i sverige vi än hamnar..  och jag står fast vid våra planer ;) haha .. brudtärnor och baby-yoga ;) haha..


För att göra en lång historia kort.. : Alexsandra Blegel du är guld värd <3!


Grattis snäckan , snart 20 och då är det parrrdy paaaarrrdy!


  den här låten är ju lite söt :P





P.S Grattis Nickepickepäron <3




Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Skönt med så äkta vänskap.

2009-01-26 @ 15:28:31
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: alexsandra

du e så jävla gullig du! Du e guld vääärd <3<3 älskar dig till tusen o jag hoppas vår vänskap e tills jag dör! brudtärnor Here we come typ hehehe <3<3<3<3

2009-01-27 @ 09:54:44
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0