20 Januari.

 idag kom min kära vän och hämtade mig , hon körde från Munka till strövels , hämtade mig körde tillbaka till skolan, snacka om omväg haha ;)  men hon är så sjukt snäll som gör något sånt <3 och i gengäld fick hon en godispåse, hon får dyrare födelsedagspresent plus att jag åker med henne till Lund på fredag eftermiddag ;D Idag hade vi bara en föreläsning i skolan om aktier och privatekonomi , jag har alltid intreserat mig för min ekonomiska situation i framtiden och ska börja pensionspara så fort det går,  och lärde mig faktiskt en del idag men får se hur det blir med mitt sparande, har ju inte gått jättebra.. 
    Söker jobb för fullt nu , står i kö på lägenhet och vill verkligen ha råd att ha en så fort som möjligt.
Mitt knä har känts riktigt skumt idag , måste ha sovit på något konstigt vis annars har jag träbat det alldeles för mycket och itne vilat ordentligt, men för att inte bryta mönstret så bli det någon form av konditionsträning idag ,  blir väl löpning antar jag , innebandy känner jag mig inte så fit för..

Dagens bästa : slutbetyget i Svenska B , MVG :) trodde jag aldrig..
Dagens sämsta: Ändrade planer =(




Nu ska jag byta om och börja smörja in mig med liniment, kommer bli en kall kväll på rögles parkering ;P

Kommentarer
Postat av: Jannike Sjögren

Ska vi boka ett möte? Kramis

2009-01-20 @ 16:05:59
URL: http://mammajannike.blogg.se/
Postat av: Anonym

fotboooooooll ;)

2009-01-20 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0