YOYOYO

Yo!

Idag la jag mig ännu senare än föregående natt men gick upp betydligt mycket tidigare .. bestämde att jag skulle träffa Tina och ta en fika i stan men dumma CP-Sarah svek as usual , men henne har jaga lltid tid för annars så vi ska nog fixa en ny tid ;) Jag tog på mig ett par oversized joggingbrallor, knöt mina asicsskor väldigt hårt, på med en underställströja högsta volymen i hörlurarna sen begav jag mig på en sjukt skön joggingrunda ..:) och idag gick det very good alltså :)  
   Ikväll blir det lite Tvspels häng med Ville och Alexs , mysigt mysigt..   ska dit om en-två tinmmar något sånt kanske .. ska handla lite först !
   Jag spelar Mariocart så tummarna bränner här hemma, jag kan ju inte säga att jag blir bättre och bättre men idag klarade jag genvägen på strandbanan ;) onödigt vetande men jag är stolt iallafall!

Nu ska jag hitta något här hemma som jag kan klaga över.

Fred ut ! / Er blogg-Sarah.. Nej aldrig i livet så ska jag aldrig skriva! .. Fred ut , Sarah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0