Virrepanna

Tjo i loen.
ehm kom hem från Blegis för ett tag sen..:) haft det grymt idag alltså:P först skolan i 40 min , sen käkade vi och vi blev båda så rastlösa så familia ploppade upp och dit åkte vi.. först fick vi tampas med min jävla velighet haha , vi stod på nya torgs parkering och Alexs bil hade gett upp, så vi hoppade in i  min mormors bil som jag lånat för dagen :) där satt vi som två puckon och väntade på Alexs pappa ! Vi gixk bort till Alexs bil igen och då helt plötsligt startade den. Vi körde bort till min mammas jobb så jag kunde ta golfen så fick hon mormors bil, sen när jag hämtat den då kör jag till Alexs men självklart vill jag byta bil igen så vi körde till min pappas jobb och tog den bilen:) Vi körde sen till stan och väl framme där ja då kommer jag på att jag gömt väskan i bilen som pappa har :/ plånbok och allt så vi fick köra till Munka igen.. ämtade väskan och körde hem till Strövels, där hämtade vi mellansyster Henriksson, begav oss till Familia sen hem :)! örde på motorvägen ,  och då säger Alexs att jag kan köra hem sofia först och följa med henne hem och lira wii ;P haha så det var av nästa avfart (erikslund) Köra hem med min syster ,  På motorvägen igen sen är vi ÄNTLIGEN hemma hos Alexs..
 Vi spelade en massa Tvspel, satt och nördade oss vid datorn , körde till stan och handlade sen hem till henne igen och segade.. vi kom fram till att jag förmodligen är världssämst på SuperMario:S haha .. Fast Mariocart är en annan historia det ska jag bli bäst på ;) haha ..
 Tack för ikväll iallafall min kära A.Blegel :) You rock my world :D <3<3

Imorgon blir det en lektion på 40 min , Matte :) 14.05-14.45 .. ska inom stan och kolla ut ett par skor och se om de har ett par ljusa jeans där , devar slut på familia liksom. Sen ska jag nog Gymma lite med oskis kanske , och sen blir det FOTBOLL:D:D:D meee liikeeeeey ! Sen kanske Film :)



Godnatt Partypeople.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0