Utkast: Hallåja .. ...

 Hallåja ..

Min alla hjärtansdag var sjukt bra..  4/5 toasters lätt..  riktigt kul hemma hos Alexsandra som för övrigt har fått en jättemysig och fin lägenhet :)  först under dagen var vi på ikea och familia , och sen åkte vi hem till henne där viktor och hennes föräldrar också var .. alexsandra har två av världens skönaste föräldrar ..:P  sen åkte dom och jag och alexsandra och viktor körde till munka för att gå på toaletten , :P alexs hade inte köpt en ny toalettsits och vi vägrade gå på den som fanns , :P sen åkte vi och hämtade Jontispontis i Skälderviken , sen inom premier och hämtade pizza , sen tillbaka till Alexs lägenhet , jag som har sämst lokalsinne hittade så klart inte dit , trots att jag varit där för 20 min sen typ.  väl hos Alexs käkade vi , fick knappt ner någonting av min pizza eftersom pizzabagarna på premier förmodligen älskar skinka och jag hatar det så det var nästan spyvarning !  kollade lite melodifestivalen , och där kom Måns Zelmerlöv fram så helt plötsligt var allt bra igen och ingen kräkvarning här inte!
   EFter melodifestivalen blev det wii , och jag är verkligen ingen TVspelstalang,  vi spelade supermario och Alexs och viktor mötte mig och Jonte och även där fick jonte nitlotten så ja vi loosade , mest pga mig antar jag ! 

 Åkte hem , eller hem och hem , kollade film, "nyckeln till frihet" .. en av de bästa filmerna ja sett någonsin , av de seriösa då alltså ..  denna var bäst men inte en film jag kan se om och om igen under en hel dag.  Men ja se den iallafall .. 5/5 toasters på den.

 Var hemma när det nästan var ljust ute.  så jag har sovit nästan hela dagen .. 
och nu är det mariocart för fulla muggar , Emma min lillasyster är en naturbegåvning faktiskt , och sticker inte under stol med att hon nästan är bättre än mig , trots att hon är 13 år yngre. 

 NU ska jag spela vidare , vi hörs o ses.. Pussisar




Tina- du är underbar och för bra för att vara sann ..:) det som händer det händer och det är förmodligen den bästa lösningen som kommer fram tillslut..:) <3<3<3<3<3 

Alexsandra- för evigt <3 . När jag såg den filmen i natt så insåg jag att om jag någongång hamnat i ett fängelse på livstid så hade jag klarat av det om du suttit inne med mig lika länge.

Kommentarer
Postat av: Tina

<3

2009-02-16 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0