Tjenis

Min bästa vän Alexsandra kan nog fan i mig vara den mest envisaste människan i världen!  Ska ru ha spö eller ? haha ;)  men söt är hon!

Skolan idag =slapp..  jävligt onödigt tat behöva komma när man har en 40 min lektion och inget händer på den , :/ iaf körde till öb med blegel efteråt, skulle ha ett block , hittade ionget fick emd mig halstabletter hem istället..  Var hemma vid kvart över två idag ;P slutade tjugo över tolv, ;)

nu ska jag lägga mig med min mysiga lilasyster på golvet och pussas lite, sen kommer Lina så ska vi till väla och inhandla en inflyttningspresent!


Blegis, vad var det för box in bag du ville ha ? ;) haha .. skriver så här.. lite mer anonymt !










kärlek från er älskling.





ps. Jannike, kan du hjälpa mig att ändra design ;D ?

Kommentarer
Postat av: alexsandra

de e jag inte men jag berättar bara sanningen!!! hehe jag vet inte men de ska vara vitt vin tack :D tror du lina fixar de. Jag betalar dig o du ger de till henne. Men köp inte för dyrt tack! smsa om vilket o pris o så taaaaaaack :D

2009-02-09 @ 17:10:49
URL: http://blegis.blogg.se/
Postat av: alexsandra

btw sarah varför stod de så i NEW YORK TIMES DÅÅÅÅ?????? de kan man fråga sig vavavavavavava?

2009-02-09 @ 17:13:04
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0