The way you make me feel.

HejHej!

Precis kollat film, "what happends in vegas" , hyfsad antar jag :) varit rastlös hela dagen, vill ut och springa en runda men det går verkligen itne utan musik och eftersom mina tekniskaprylar verkligen hatar mig så fungerar de så klart inte.. !  Jag får vänta tills träningen ikväll antar jag och jag hoppas verkligen att det blir en sjuk träning! Cirkelträningen hoppas jag blir ännu jobbigare än vanligt och jag hoppas att vi får springa en massa med så man blir av med den här rastlösheten man känner! Jag måste helt klart plugga religion med , men jag orkar inte. Jag känner inte för att bara sitta ner och läsa om det som är helt ointressant.  Mitt CV ska jag skriva ut , men nej så klart fungerar inte skrivaren! Jag sitter och kollar ut balklänning med och än så länge har jag hittat en , men dåp måsye jag sy in den och då känns det nästan likabra att hitta en annan !  

  Lite beslutsångest över matchen ikväll.. De har vunnit så mycket när jag inte varit och kollat så jag borde kanske hålla mig därifrån..:S   Efter matchen så ska jag nog vara med Malin :) Simon kanske också är med :)  Malin kom hit en sväng igår och det räcker egentligen med att vi tittar på varandra så skrattar vi .. igår kvävdes vi nästan av skratt när vi kollade på Pingu haha .. 

   Blev bjuden på en mycket fin tillställning igår.. huhu i mitten av mars. Vet inte om jag vill gå xD känns så sjukt fint på något sätt plus att det behövs ännu en dyrklänning till det ;P haha ..  men vi får se :) smickrande att man blir tillfrågad iallafall :) =) Berättar mer när jag får veta om jag får säga någonting ;D

Nu kom jag på vad jag kan göra :) jag ska städa mitt rum (igen) och göra min säng riktigt inbjudande :) det sista lä't kanske fel , men man sover faktiskt bättre i en prinsessäng! ;)



En massa kärlek!  Pusssar !

Ps. Alla hjärtans dag på lördag!  ge mig något förslag på vad jag kan göra.



Kommentarer
Postat av: Lina

Alla hjärtansdag = FEST FÖR OSS SINGLAR!

2009-02-12 @ 00:13:42
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0