The boy does nothing.

Hej Hej.. precis kommit hem från lagbollspelen, spelade handboll.. fy fan vad tråkigt det är alltså! Hans tror dessutom att jag är 5 år gammal och pratar med mig som om jag gick på dagis .. Där finns ett jävla stolpskott med som man bara vill trycka in i väggen, får hoppas att någon starkare gör det innan mig.
 Nu är det snart lov, och innan man får gå på lov så måste man göra ett matteprov , och som vanligt får jag väl IG :/ Något mattesnille som kan hjälpa mig imorgon?


Dagens låt - Alesha Dixon - The boy does nothing.








Och du får inte riva mina murar
Som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar
Så att jag kan somna tryggt
Och du får inte ha mig som en dröm
När jag vill va din verklighet
Och du får inte säga att du hoppas
Om du inte tror du vet

Men du får ta den tid du behöver
För att förstå vad är det du vill
Du får be en bön att tiden
Du behöver räcker till
Och du får samla dina tankar
Så att två själar kan få ro
Och så att allting som vi lovade
Oss själva, kan få gro



(såhär känner jag just nu , Lurad totalt)

Kommentarer
Postat av: Lina

Har det hänt något?



Btw, ännu en bra låt ;D

2009-02-12 @ 00:10:42
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0