springa tills man spyr.. helt okej!

Läs inte detta för det är bara gnäll!









































Har fått någon sjuk ångest inför studenten, :S nu kommer det här med att jag är rädd för att vara arbetslös , känner hur stressigt de sista månaderna i skolan kommer vara , hur personer som betyder sjukt mycket bara tyner bort. Där finns två personer från Sp3a som jag fruktar mest att tappa kontakten med, de båda vet nog vilka de är dessutom.. och jag mår så sjukt kasst över att tänka tanken att tänk om man inte kommer sakna dom,:S  De personerna jag skiljdes ifrån nian , de saknar jag inte överhuvudtaget men jag saknar den tiden. Tänk så blir det så här nu med, saknar tiden men inte dessa två! En av dom vet jag att jag kommer ha kopntakt med livet ut om jag får bestämma iallafall, men med den andra.. :S aaaaaaaaaaaaah vad jobbigt !

Just nu är jag så deppig så jag ska gå in i den här psykosen (:P) som jag hamnat i och springa en runda, komma på andra tankar , sen pumpa musklerna dödströtta på gymmet..  det ä4r de som får mig att må bra nu! Jag ska klara detta , jag ska verkligen klara detta!  Och hur jobbigt är det inte när man förstår hur mycket man kommer att sakna någon nu när man vet att han kommer att försvinna inom ett halvår ? , fy fan alltså det gör ont. Nu har jag insett att det är en riktig vän , en vän som behandlat mig illa men också som en prinsessa som kommer att försvinna.. Han uppnår sin dröm, och jag står ensam kvar och försöker leva upp till min.. förgäves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0