skumt schema

Jag har nu fått svar på varför jag alltid går och suckar över inställda träningar! I tisdags när jag kom till träningen så stod jag och gnällde över att fysträningen på söndagen var inställd, men då rättade Jannica mig och sa att vi visst der hade träning , men nej jag var säker på att det inte var för att jag hade precis kollat på schemat.. sen var jag hos LIna igår , jaa men samma visa där, vi har ingen träning på söndag , Lina bara joo men det har vi visst det, !  Kolla schemat sa hon , hon tog fram det, och ja självklart har yra Sarah följt ett annat schema haha , :P  kanske på tiden att man börjar leta upp sin hjärna och försöker följa samma schema som resten av laget :D haha .. men ja en glad överraskning iallafall , cirkelträning gillar vi ;)


Jag har redan börjat ladda inför lagfesten kan jag säga er tjejer ;)´längesen jag festade till det och känner på mig att på lördag kommer jag ha kul med tanke på att jag ska dricka vin , haha och Alexsandra kan svara på hur lite vin det krävs för att jag ska bli yr i hatten ;)



Blegis, man saknar dittt snack nu när du inte har internet :/ haha ..

Kommentarer
Postat av: Lina

Cirkelträning gillas ;D



LAGFEST YEAAAAAAAAAAAAAAAAAH ! :D

2009-02-19 @ 20:12:26
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0