SKOLA

HajHaj

Utbildningsmässa idag i skolan , helt okej :) Fast nu är det mycket svårare att bestämma sig över vad man vill bli. Pratade med de från polisen och de säger att medelåldern för en polis idag är nästan 30 år så jag har alltså en del tid i mellan till annat. Jag vet att jag ska läsa en massa krimonologi , både kurs 1,2 och 3 sen lite psykologi osv fär att kunna bli den Nya Wallander ;) haha .. sen är sjukgymnast fortfarande aktuellt med, men isåfall som rehabiliteringsgymnast och det har amn ju en del erfarenhet ifrån ;P Stammis hos alla sjukgymnaster :)
    Skulle gå på 4 seminarium , har gått på två ! Missade såklart Mittuniversitetet som skulle informera mig om krimonologin men har letat efter dom men nu är de borta :/ så ja, får väl hitta de på internet eller något!  Det första seminariumet var ju helt ointressant för mig .. jag och alexsandra lyckas hamna på de föreläsningarna som mest riktar sig åt ekonomerna:S ! Vi satt där och lyssnade om service-buisnessmanagment och revisionssaker.. :S haha palla fattade inte mycket!

   Lyssnade också på Lunds universitet om läkarlinjen och så , inget som är aktuellt för mig men sjuksköterska kanske :)Röntgen isåfall , där har man ju också en del erfarenhet ;D !

Pappa hämtar mig i skolan snart ,  ska träna själv ikväll alltså gymmet eller springa eller något.. Sen är de fotbvoll imorgon och efter den så blir det KANSKE (hör jag alltid) film, eller så ska jag bege mig till Munka och ta ett snack med Jerry och Andreas!

ha det fint , hörs ikväll!
Pussas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0