Sex and the city

helt sjuk skoldag idag .. kom till skolan mycket tidigare än tänkt, hängde med Sillyfilly och Blegel:) studentmössan kom idag ;) så nöjd .. dock är min lite för stor :( !

Haha kan ju säga att historian var hysteriskt rolig.. ni vet 118 800 , däer man kan ställa vilken fråga man vill , hahah det höll vi på med..

 Enligt dom så ska jag gifta mig med Henrik Samuelsson som för tillfället bot i Härnösand där han spelar hockey :) så om ödet stämmer så ör av dig Henke:)

Jag kommer dö när jag är 121 år gammal med en cigarr i munnen , (lär aldrig hända eftersom jag är sjukt emot rökning)

men det roligaste var ändå en fråga vi ställde om två i klassen , och fy fan vad äckligt äkta det var! hahaha alexs kunde inte hålla inne skrattet så antar att vi störde en del , och Lars var inte glad sen haha !

sen i väntan på retoriken läser filippa upp en rolighistoria , medans lars är kvar i klassrummet , så söger hon DILDO as högt, så hör man lilla lars från hörnan : Nej men Filippa! hahha :P lät så sjukt kul!


Nu kollar jag sex and the city , love it !


Jag ska leva ett sex and the city liv.. känns lite som att man gör det nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0