Rådjur

Tänkte på en sak precis. Jag tror att ett rådjur är mitt skyddsdjur, ;P haha lite lökigt jag vet men nästan alla gånger när jag kört hem från skälderviken och Pomona och där , så har jag sett ett rådjur stå bredvid vägen och titta ! Och alltid vid samma tid , runt tre tiden. Tycker det är lite läskigt på ett sätt :P men ja jag som inbillar mig som vanligt:) Nu ska jag snart köra till videokalle och hyra en bra bölefilm och sen ska jag slappa i soffan.. Sorry Lina orkar inte stan ;(  ! Är nervös för min systers skull inför imorgon ;P haha jävla match alltså! 

Nu kommer snart Malin, my darling hit och chillar en timme ;P ahha ..  så ska vi klökas tillsammans åt melodifestivalen! Nästa vecka ska man sitta och sukta efter Måns zelmerlöv :) wieeh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0