Mathlete

Tjena

Jaha, här kommer då det inlägget där jag fullständigt skriver ut allt mitt hat mot matte c .. Jag kan erkänna att jag är för dum för den här sortens matte, men sen och andra sidan varför ska jag kunna derivera olika funktioner? Vem använder sig av det egentligen?

1) Rita en graf som uppfyller villkoren : f'(-1)= 0 , f(0)=0, f'(0)=-3 och f'(1)= 0 !
 Hur nödvändigt är detta egentligen? Jag lovar att jag ska cykla till Thailand 4 ggr fram och tillbaka den dagen då min arbetsgivare ber mig rita en graf som uppfyller dessa villkoren.

   Hjärnan går verkligen på högvarv jag klarar inte av detta , och just snyggt med ett IG i matte C dessutom , för det har jag nu :( och skärper jag mig inte med projektarbetet så har jag ett IG till där, hur onödigt är inte det egentligen? Låt resten av tiden i åk 3 gå snabbt snälla.
 

   Ska bädda ner mig framför en härlig film sen , förmodligen blir det sex and the city, men idag är jag sjuuuuukt kelsugen haha , så det är nog inte det bästa alternativet kanske, och då blir nog sällskapsresan bättre xD Gran canaria var det förra veckan och denna gången blir det skidresan ;) "Number ten, bend your kneeeeeeeees pleeeease!"



Jaja hajhaj.. ha det fint så hörs vi. Pusssinussi.





ps. Imorgon blir det nog dålig uppdatering, ska till väla med Tina fulingen och sen ska jag till min farmor och efter det blir det inflyttningsfest i Helsingborg. (PALLA????)


   Veckans Babe :) hahah nej skojja bara , men oskar , fixar du en ny bil till mig;D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0