magkatarr

 Jävla magkatarr :( Fy fan vad ont det gör .. nu ska jag verkligen börja tagga ner..  ska inom apoteket imorgon och fylla en korg med värktabletter och massa annat.. detta är inte alls kul.  Känns som om man blir knivhuggen varannan minut, och man vill bara skrika men de känns bara som att det kommer luft när man öppnar munnen.. detta är det värsta på länge, känns nog bättre imorgon förhoppningsvis.  Det började gööra ont i torsdags efter träningen men tog värktabletter sen var det lugnt på fredagen sen ahr dte varit till och från i helgen och idag när jag var på väla då satte det igång ordentligt och dum som jag är så kollade jag inte på apoteket när jag ändå var där :/

 Men på tal om annat , väla med Lina , köpte inflyttningspresent,  och köpte en tröja till mig själv och en "klänning" eller vad man säger .. vitt linne med högkjol..:)


På onsdag åker Maria o Emelie till Indien , avundsjuk - javisst .. ha det bäst  , och sola för mig med :) Kom väl behållna hem :) <3



pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0