Lovet slut.

Hej Hej .. nu är jag hos Lina , vi har kollat tv och snicksnackat lite .. trevligt tycker jag ..  ska spendera natten här tills min syster och Kleen ska hem från någon filmkväll .. väglaget ärju inte alls kul , sjukt halt inte roligt överhuvudtaget att köra! Lina ska jobba imorgon så misstänker att hon ska sova snart, och då ska jag bädda ner mig i soffan och kolla TV sen drar jag när sofia ringer, kom på att jag ska ta nyckeln, gå ut och låsa sen kasta in den genom brevinkastet , kan säga er att det hade jag aldrig kommit på! Lina är smart hon , haha ! 
   Idag blev det åter igen lite telefonsnack med Jonjon, :) skrattade ganska bra idag tycker jag , haha ska sluta vara sp anti tror jag , och han tipsade mig om att jag borde köpa eller låna hans spikmatta, det ska hjälpa väldigt mycket mot stress och oroligheter och med tanke på att jag har så ont på vissa ställen så ska jag nästan ge detta ett försök för det har hjälp honom och den killen kan vara den svåraste människan att komma på lösningar till.. 

 Jaha imorgon är det sportlovsinnebandy , Filippa är min assistent imorgon , känns som att jag kommer vara duktigt sliten så hon kommer få jobba hårt medan jag tar det chill på läktaren ;)  Får nog biobiljetter imorgon som belöning , vill se den svenska filmen , Män som hatar kvinnor , den ska vara bra säger dom , inte en dassig deckare som wallander och beck kan kännas som ibland ;) ! Någon som vill se den med mig kanske ?!  I taket lyser stjärnorna ska också vara en höjdare :) Finns en massa bra filmer man vill se ..

Nu är lovet snart slut :( jag vill verkligen inte tillbaka till skolan , pallaaaaaaaaaaaaaa!

Tors : innebandydag, fika med Tina ? , sen chill med okänd person
Fre: Inget planerat , inte fest iallafall
Lör: Träna Tjejerna , jobb ,  LAGFEST  samling 18.00 , hem till Krille , möte, feeeest och lekar , sen ses vi på stan ?
Sön: duktigt sliten ,  ta det cool lugnt.
Mån : go dag , en lektion,


Nuuu ringer det i moooobilen , CIAO !


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag är för jävla smart ;D HAHA !

2009-02-19 @ 20:21:19
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0