Kan Salamis Kan Salamis,Kan salamis dricka sprit ?

Lagfest 09-02-21 !

Kan inte annat än att säga kul, kuul, kuuul!!!!!!  Det var så roligt så jag tror inte jag kan säga så mycket om gårdagen , jag låg nog mest ner i soffan och skrattade!  Men det började iallafall med att vi träffades på nya torg där Josse hämtade upp oss , vi gick till Krille vår ass.tränare där var det möte först. Seriöst snack om hur vi ska ta ut laget , målsättning o.s.v. Efter det blev det Pizza.. Jag och Jannica delade på en som var god antar jag men så mäktig så man nästan kräkte. Efter det började festandet, det var lekar och sånt, kom tvåa på frågesporten iallafall  , Bara Teresia före och det kunde man ju fattat från början, lagets ljushuvud :) haha..   vissa försvann , först var väl Josse dådå som fick dra redan efter maten , hon var ganska bra på det och henne såg vi inte mer, inte J.P heller som fick ta hand om Josse.. Vissa drog ut till stan , andra stannade hos Krille.. senare på natten kom Niklas och Fidde(?) , vi spelade spel , - Den glade mytomanen,  hahaha jag och Fidde var sämst.. haha kom sist dessutom så sjukt dåliga men kul var det !  Jag drog hem efter tre någongång , knappt sovit någonting så jag har sovit hur länge som helst idag.. Åkte och jobbade , sen hem snabbt tränade fotboll! Sjukt bra träning, mycket springande :) spelade hela träningen och sen körde vi evighetsstafetten 2 gånger :)

   Skola imorgon , JAG HATAR SKOLAN!  haft ett så skönt så jag vill inte tillbaka =(



Måste säga att min lilla lilla Tina , blev 18 igår :) nu blev mitt liv så mycket roligare , vi ska ut och "dimma" i dimman oftare nu ;) och vi är så galna tillsammans så jag känner på mig att det kommer spåra varje gång haha !  men iallafall grattis min älskade lilla tös ;) haha , mamma som talar! 
   <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




Nu ska jag kolla lite gossipgirl , duscha , äta något , sen soooova =) ses ! 

Puss pusss mina vänner..


Ska bli lite najs att träffa Blegis imorgon igen :) en halv vecka sen sist :/ :P

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack :D <3

2009-02-23 @ 00:07:39
Postat av: Sofie Propp

Fan vad jag saknar er allihopa!! vill verkligen komma hem och spela med er. Det är inte samma sak här uppe, jag tycker om laget här med men det är inte samma känsla.. Salamis är speciellt.. Salamis är bäst <3 hälsa tjejerna från mig med massor av kramar!!

2009-02-23 @ 11:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0