JOBB!

Nu känns det som om jobbmöjligheterna rullar in!  en på min gata behöver städhjälp eftersom hon ska jobba mycket mer så hon har inte tid, får se hur det blir med det! MEN MEN MEN , det jobbet som verkar väldigt aktuellt i sommar, och som jag också kommer tjäna en del på det är jobbet på TT-Line.  Jag har fått höra att det ärett jobb man inte kan tacka nej till , ett av de bästa jobben man kan ha , en sa att det var ett jobb han aldrig någonsin skulle byta bort!
   Det går till som så att jag åker , vi säger en tisdag , jobbar på båten varje dga i två veckor , väldigt intensivt men med fritid på kvällen och natten , sen bor man på båten. Så jag kommer alltså bo på en båt i två veckor , jag får mat varje dag , jag har arbetskläder där , jag har en helt egen hytt osv. Jobben kommer vara olika ,  men då är det alltså så att jag kommer vara ute på havet två veckor :/ kommer åka mellan Trelleborg och Travemünde,  kommer hem, är ledig i två veckor! Det bästa är att jag har betalt när jag är ledig med! så jag går med två veckors semester betald, åker iväg två veckor , blir betald kommer hem i två veckor får betalt Tycker det låter bra och kul men sen och andra sidan vet jag inte om jag är mogen , jag kommer ha sånn fruktansvärd hemlängtan:/ men ja vi får väl se , hon skulle ringa mig i veckan och säga hur det blir! Men det är goa pengar och jag tjänar hur mycket som helst!


   Jag kom hem halv sju imorse så jag ska sova nu , har tränat f14 så har knappt fått sova något , sen är det lagfest!! KUL! :) ring om ni ska ut vettja ;)


just det , Erikslund kanske jag får jobb på också :P, Marie ska fixa till mig igen , men då blir dte nog inte på städ, utan i receptionen eller restaurangen:) håller tummarna för det jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0