Jag är godkänd;)

Gud så lättad jag är ,  fick precis Godkändt på matteprovet , jag som ligger väldigt risigt till i matte C just nu, men det var skönt detta , nu har jag iallafall två G ! 

Nu ska jag snart åka en snabbis till Familia tror jag , sen ska jag träna fotboll, får hoppas att det inte blir lika kallt som sist , näsan var helt förstörd efter det! Efter fotbollsträningen ska jag hem snabbt och kolla fotbollen med några :)  Inter- Manchester united! :) Manchester får gärna vinna , men hade ju varit kul om Zlatan fått avgöra i denna matchen ;) vi får väl se hur det slutar! 

   Vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt knä, jag har ju fått höra redan innan operationen att fotboll är uteslutet , men jag är så sjukt envis och jag vet om att läkarnas jobb är att vara negativa så jag skiter i detta, jag känner hur mycket starkare jag blivit och jag fortsätter med fotbollen och lägger av med den så fort innebandyn drar igång igen !  Men det blir en del fotboll iallafall :) Hinner nog med hela säsongen förutom att jag missar lite träningar i veckan på sommaren då försäsongsträningen med innebandyn drar igång :)

Vi hörs mer senare idag :) Ska kela med min lillasyster som ser ut att ha det så mysigt där hon ligger på mattan och kollar på teletubbies :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0