Jag är D... Sven.. och jag kan va din bästa vän:)

  Riktig myskväll igår :) thihi..



Idag skola, och jag som var hemma vid 3 i natt var riktigt trött.. på matten satt jag och Nicke och pratade om allt förutom matte, på religionen gjorde jag inte mycket , och psykologin var film och jag somnade flera gånger på filippa ;) haha mysigt va Filly ;)?  Nu är min innebandysäsong över, känns inte alls bra men fotboll nu som gäller..:D Blev så glad när Thilda sa vad hon tyckte och så :)  Nu ska jag snart hem till Teddi :) kolla film med han och Niklas.. ska bli very najs :)  Vi hörs:)!




Just de , var med Alexs en stund efter skolan med ;P haha .. läskig hemresa..:P fy fan jag hade inte väjt för något dött på vägen , bara kör och är helt för stelnad ..:S  låg någon vit dunk eller ngt, kom tre myskosaker på raken och jag baraf körde våhgade itne väja ..:P haha..


Kommentarer
Postat av: alexsandra

du bara kör på sakerna istället för att väja lite hahaha

2009-02-06 @ 20:39:37
URL: http://blegis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0