I´m gonna dance with somebody , dance dance danceeee!




Mando Diaos nya låt - Dance With Somebody!:)  underbart bra:) riktig festlåt! Nu kanske man kan hoppas på lite nya mando konserter i sommar pga deras nya skiva :) Alla deras spelningar som jag varit på har varit bättre och bättre för varje gång :)

   Jag ska snart köra en snabbis till väla och se om jag kan hitta en lite varmare tröja att ha på mig imorgon:) Imorgon är det fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiesta :D Sjukt kul kommer det bli :) Sen möter vi nog upp herrlaget i stan :) Supa Matte under bordet, jaddå ;) haha..
Ikväll så var dte tänkt att vi skulle träffas ett gäng och ha det mysigt, men det blir inte av tyvärr, nästa helg hoppa vi på :) Ikväll ska jag bara kleta på mig en ansiktsmask , och sen ska jag bädda ner mig framför let´s dance...:)  
Visssa tycker nog att jag är konstig , men igår la jag märke till att jag faktikt attraheras lite utav Ara Abrahamian haha ;D han tycker man ju är skitful egentligen men jag har nog blivit lite kär genom rutan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0