Friends forever,

Gud vad jag avskyr folk som bara är ute efter uppmärksamhet!   Jag orkar inte med att de hela tiden är ute efter bekräftelse.. 


Idag fick jag två vänner på halsen som anser att jag glömt bort dom, alltså  jag vet att ni läser min blogg därför skriver jag det här för jag orkar verkligen inte med någon debatt på sms. Ni ska veta att jag inte glömt bort er, men vi bor i olika städer, vi går inte på samma skola och spelar inte i samma lag. Hur lätt tror ni det är att hålla kontakten? Dessutom tycker jag att hör man av varandra 4 ggr i veckan och ses en så har man fortfarande ganska bra kontakt. Sen att man inte umgs varje dag längre det är en annan femma , men det är faktiskt svårt när vi lever tre olika liv.  Varför 'r det jag som ska se till att vi hörs av varje dag , varför är det aldrig ni? Hade det int eunderlättat om vi alla gjorde ngot för att hlla detta vid liv ?
NI vet om att jag tycker om er hur mycket som helst och hade inte kunnat leva ett liv utan er inblandade men så länge jag fortfarande gr i skolan och inte ni så får vi faktiskt stå ut och se framemot det lååååånga livet efter studenten :) Desperate Housewifelivet ..;P haha 


Idag har jag varit på väla och familia med Blegel :) Verrry niiiice .. 


NU är det fussball snart ..:)  spriiinga en massa på grus ..;D woooohooo!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0