Fotaboll

Hej Hej! 

Har dragit på mig en riktigt elak förkylning , men jag ska ändå ge mig iväg till fotbollen idag .. är så sugen så inget kan hålla mig hemma. Dock är jag mycket mycket trött idag , kom i säng så sjukt sent, men det var det värt! Imorgon är vi några stycken som ska över till Danmark:) ska bli mycket trevligt tycker jag, på kvällen är det kanske lite fest.. eller fest och fest kan man nog nte kalla det när det är topspin som gäller ;) haha .. 
   Oskar kanske ska med imorgon och då är han min tjejer , jag är ledsen.. han är ju över 20 så han hjälper mig med mitt :) Ska ringa honom snart så får hoppas att han har tänkt över förslaget.
 Ikväll ska lilla golfen in på lagning så jag känner att det blir väldigt mycket buss nu .. fy fan,!

Nej nu ska jag ner i källaren och leta upp mina andra fotbollsskor! SKa nog köra med dubbar ikväll på grusen med tanke på snön !  Halkade met i laget sist ;O haha



xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0