Fina fina du..

orkar verkligen inte ta allt på sms med dig, orkar inte svara när du ringer ..  vill bara ha sagt att du kanske tycker att jag är en sämre människa, att jag har problem osv, men det är inte ditt problem längre och jag vill verkligen inte att du ska vara mitt problem längre..  jag orkar verkligen inte kämpa emot dig när vi borde kämpa med varandra. Vi har ju så kul ihop , varför varför varför , ska en dålig men ändå underbar tid tillsammans förstöra det? Jag tycker att det är fel.. FEL!  ska du höra av dig så gör det som innan , fråga hur jag mår , ha något vettigt att säga.. sluta klaga!  och nej jag har inte flyttat hemifrån , jag lovar dig att jag hade sagt ifrån isåfall! 

  Älskar dig iallafall, mer än vad du tror , men kär? nej tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0