:):)

bra träning idag med :) mycket springande blev det faktiskt ..:) OCH jag känner att Thilda har satt mig på rätt plats :) Mittback trivs jag på :)  jag känner att jag kan styra spelet därifrån likabra som inne på mittfältet så jag är väldigt nöjd :) och jag tycker att det är så snällt när ens lagkompisar (Monkan) kommer fram och säger att man äår duktig också när de vet om att jag är en människa med världens sämsta självförtroende, :) så jag sken som en sol:)

  
Jag älskar mina vänner måste jag säga dessutom!

Alexsandra- Den bästa tjejen här i världen , <3.. ett liv utan henne hade jag aldrig klarat!
Tina- stå på dig :) detta klarar du dig igenom galant!  Jag finns för dig iallafall :) <3
Niklas- du ska också stå på dig, du är den starkaste människan jag känner och du ska gå igenom detta som en ångvält !

.... - kan inte ens skriva ditt namn , för det är så mycket snack.. men du vet vem du är och du vet hur mycket du betyder<3!


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack <3 !

2009-02-25 @ 17:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0