...

Hellu.

Nu kommer snart Blegel hit och hämtar mig sen åker vi till Välis :) jag är fortfarande så sjukt sugen på den skinnjackan, men är den värd 2500 egentligen , :/ Sist jag köpte jacka på MQ så var den värdelös.. men jaa får fundera lite..:) En glad överraskning är att de börjat sälja Kawasaki igen ;P fast de har de kanske gjort länge .. haha har ingen koll :) Idag ska jag iallafall ha ett par jeans och nya skor med mig hem :) lär itne bli så bara för det !Ska träffa älsklings Dennis på Väla också idag tror jag :) Pepsodent!
   Kollade twilight för 5:e gången igår och den blir verkligen bättre och bättre för varje gång, trots att jag stör mig så jag kan spy på den kvinnliga huvudrollsinnehavaren ! 

Blev ett väldigt kort inlägg men klockan är ju inte så mycket och har inget att skriva om så blir väl en och en annan skandal sen när jag är hemma från väla :)

Räknar ner till fotbollsträningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0