Elevrådets Maskot

 tjatja... nu sitter jag här helt ensam i elevrådsrummet för Filippa är på resurs.. Jag måste vara här ifall att någon trea får tummarna loss och fattar att de ska hämta sin studentmössa. Jag hade velat ha dne och hade inte bara skjutit upp det som vissa gör. Känner att min magkatarr bara blir värre &värre eftersom jag börjar stressa så sjukt mycket nu , jag orkar inte med skolan , och jag orkar inte med alla helgensaktiviteter, upp tidigt för att träna själv , sen träna innebandytjejerna , sen hem och sen jobba sen någon kvällsaktivitet sen blir det liakdant på söndagen. Detta lovet ska jag bara ta hand om mig själv,  ska lägga mig tidigt fgå upp tidigt så jag har fler timmar på dygnet så slipper jag trycka in alla sakerna jag måste göra på en kort tid. 

   Har matteprov imorgon , orkar verkligen inte alltså .. men fick iallafall veta att vi har provet på vår normala tid , så idag blir det plugg fast först ska jag till min virriga farmor och städa lite eftersom hon fyller år imorgon, sen efter det ska jag skynda mig hem och lägga näsan i matteböckerna och bara försöka fatta lite iallafall , och sen förhoppningsvis så blir det slappekväll med en av de bästa här i världen :) 

    Har sagt det innan och säger det igen , på lördag är det alla <3-ns dag ,  vad händer vad händer ? , ska alla singlar ut i stan eller ? Jag kanske har planer . får se.. utgång kanske är mycket möjligt men alkohol och magkatarr går nog inte ihop ;)  och magkatarr , vad är de för jävla ord egentligen? sjukt avtändande tycker jag!

ja det var väl allt för mig idag känner jag , kanske kommer på något mer.. lär säkert skriva en hel krönika om hur mycket jag hatar matte sen i eftermiddag när jag provat på några tal..  ni som kan något om tangenter, derivata och lokala max och min värden kan ju ringa mig!


haj oh i vaj!


Lagfest nästa helg GÖÖÖÖÖÖTTTTTT! Thilda är den sjukaste människan i världen så detta kan bli riktigt kulkul.

Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0