Been there done that!

Jag är riktigt förkyld känns inte jättebra alltså :/ Men J kom hit igår med en massa filmer, (haha ledsen men sjukt tråkiga) och serien Band of brothers, tror jag ska ge den en chans, har hört att den ska vara bra! Annars vet jag inte om det händer något annat idag/kväll.. ska köra Sofia och några av innebandytjejerna till Sääburb , får se vart jag hamnar sen. Folk måste tycka jag är tråkigast i världen nu , de festar och har sig men jag tycker inte det är kul längre haha .. tycker bara att det är kul att träffa folk, och tycker att det är kul att man kan vara den enda av 10 pers som inte har ont i huvudet på söndagen.. det gillar jag!

   Jobbade lite innan , gick ganska snabbt.. och har börjat t'nka ut lite vad som behövs till en lägenhet och hur kagh ska l'ägga upp inköpen för att jag ska slippa köpa allt på en och samma gång. Ska också börja lägga undan pengar i månaden , och sen så ska jag leva fattigt ;P lär inte gå så bra men jag ska faktiskt ge det en chans.  
   Imorgon är det fysträning igen :) underbart , missar dock spelet på slutet för jag ska se Mibk-fbc , sjukt viktig match.. avgör om man spelar i tvåan eller trean nästa säsong..:)

Nu ska jag ringa Fillybilly och prata eller ngt, hon skulle nog itne göra något ikväll om jag itne har fel för mig.



Just det , Alexs skrämde mig som fan precis.. hon skriver på msn att Maja håller på att dö.. Maja är hennes katt , världens mysigaste och jag blöev sjukt orolig haha ..:P  men ja hon skojar som vanligt och jag går på de som vanligt..:P









Bye bye .. Puss puss..


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi har varsin J ;)

2009-02-12 @ 00:15:53
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0